سلکتک

متا توضیحات یک عامل رتبه بندی جایگاه در گوگل

متا توضیحات یا همان متا دیسکریپشن برای توضیحات بیشتر در رابطه با نتیجه ظاهر شده در گوگل است و یک توضیحات جذاب باعث می‌شود کاربران فضای مجازی را ترغیب به کلیک کردن کند.

بهینه سازی متا توضیحات درگذشته برای سئو ضروری تلقی می شد، اما آیا امروزه متا توضیحات یک فاکتور رتبه بندی جایگاه در جستجوی گوگل است؟

از عوامل موثر در سئو سایت میخواهیم تاثیرگذاری متا توضیحات را به عنوان یک عامل رتبه بندی جایگاه سایت در گوگل را بررسی کنیم.

همچنین description می توانند به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک کنند تا موضوع یک صفحه را متوجه شوند.

از نکات قابل توجه در این پارامتر سئو داخلی باید به یکتا بودن متادیسکریپشن هر صفحه و تکراری نبودن آنها اشاره کرد.

یکی از ابزارهای موثر سئو، ابزار بررسی متا دیسکریپشن سلکتک می‌باشد.

 

#متا_توضیحات

#بهینه_سازی_متا_توضیحات

#meta_description

 

https://selectak.com/blog/seo/meta-description-a-ranking-factor

+ نوشته شده در  پنجشنبه 29 دی 1401ساعت 13:03  توسط سلکتک  برچسب ها: متا توضیحات,بهینه سازی متا توضیحات,meta description,

یوتیوب پنهان کردن تعداد سابسکرایب را غیرفعال می کند

یوتیوب گزینه پنهان کردن تعداد سابسکرایب را برای مبارزه با جعل هویت سازنده غیرفعال می کند و به کانال‌ها اجازه نمی‌دهد تعداد مشترکین خود را پنهان کنند

پنهان کردن تعداد دنبال کننده های یک کانال در یوتیوب یکی از راه‌هایی است که ارسال‌کنندگان هرزنامه انجام می‌دهند که یوتیوب دیگر این قابلیت را حذف خواهد کرد.

تعداد کم سابسکرایب های کانال یک نشانه از دروغ و فریبکاری سازنده کانال است که از یک کانال معتبر کپی برداری کند و در اصل به جعل آن کانال بپردازد.

کامنت اسپم و سوء استفاده هایی از قبیل جعل کانال امروزه برای بسیاری از کاربران فعال در YouTube مهم است.

این آپدیت و به‌روزرسانی‌های متعددی برای کمک به محافظت از بینندگان و صاحبان کانال ها در برابر کامنت های هرزنامه و در عین حال که جعل هویت سازندگان را برای کلاهبرداران سخت‌تر می‌کند.

در صورتی که قصد افزایش سابسکرایب دارید می‌توانید از خدمات یوتیوب سلکتک استفاده کنید.

 

#پنهان_کردن_تعداد_سابسکرایب

#سابسکرایب_یوتیوب

#به_روزرسانی_یوتیوب

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/youtube-disables-hidden-subscriber-counts

+ نوشته شده در  پنجشنبه 29 دی 1401ساعت 12:55  توسط سلکتک  برچسب ها: پنهان کردن تعداد سابسکرایب,سابسکرایب یوتیوب,به روزرسانی یوتیوب,

نحوه انتخاب داده های ساختار یافته یا استراکچردیتا

قصد داریم نحوه انتخاب structured data و تاثیر آن بر سئو سایت را توضیح دهیم.

برای تکمیل سئو تکنیکال سایت لازم بوده که از استراکچردیتاها به درستی استفاده شود، پس باید نحوه انتخاب آنها را نیز بدانید.

نحوه انتخاب داده های ساختار یافته یا استراکچردیتا نسبت به موضوع و مضمون هر سایت از داخل داده های سایت Scehma.org انتخاب می گردد.

همچنین تمام مساله در اینباره نیست که چه داده های ساختاری با یک صفحه مطابقت دارد، بلکه مساله این است که چه نوع اسکیما برای آن صفحه در دسترس است.

داده های ساخت یافته بسیار توسعه پذیر هستند، در نتیجه، سایت Scehma.org فهرستی در حال رشد از انواع مختلف داده‌های ساختاریافته را ارائه می‌کند که نسبت به موضوع سایت می توانید آنها را انتخاب کنید.

 

#نحوه_انتخاب_داده_های_ساخت_یافته

#استراکچردیتا 

#مزیت_اسکیما

#structured_data

 

https://selectak.com/blog/seo/How-choose-structured-data

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 دی 1401ساعت 13:21  توسط سلکتک  برچسب ها: نحوه انتخاب داده های ساخت یافته,استراکچردیتا ,مزیت اسکیما,structured data,

تغییرات فید اصلی فیس بوک برای بهبود دسترسی به محتوا

تغییرات فید اصلی فیس بوک برای بهبود دسترسی به محتوا و مشاهده بیشتر پست ها توسط کاربران از بروزرسانی هایی است که متا برای بهبود تعامل در نظر دارد.

در به روزرسانی فید اصلی فیس بوک این پتانسیل وجود دارد که دسترسی به محتوای شما را بهبود بخشد و برند شما را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهد.

در این آپدیت فیس بوک در حال تقسیم فید خانگی خود به دو تب است. با افزایش نمایش محتوا و پست به کاربران بدین ترتیب این ویژگی برای صفحات تجاری و تولیدکنندگان محتوا مساله خوبی می‌باشد.

 

#فید_اصلی_فیس_بوک

#صفحه_خانه_فیسبوک

#به_روزرسانی_فید_محتوا_در_فیسبوک

 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/facebook-home-feed-changes

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 دی 1401ساعت 13:09  توسط سلکتک  برچسب ها: فید اصلی فیس بوک,صفحه خانه فیسبوک,به روزرسانی فید محتوا در فیسبوک,

مشکلات پنل Google Ads در بروزرسانی اطلاعات

مشکلات پنل Google Ads در بروزرسانی اطلاعات باعث اختلال در عملکرد این پلتفرم می شود و در این مقاله می خواهیم بیشتر در رابطه با آن صحبت کنیم.

در 5 آوریل 2022 مشاهده شد که گزارش تبلیغات گوگل با مشکل تاخیر مواجه است.

این مشکل در ابتدا در 1 آوریل گزارش شد، که در نتیجه زیرمجموعه بزرگی از کاربران پیام‌های خطا، تأخیر بالا و سایر رفتارهای غیرمنتظره پلتفرم را دریافت کردند.

از تاریخ 7 آوریل ، به نظر می رسید این مشکل برای اکثر کاربران حل شده است، اما همچنان به عنوان یک اختلال در حال انجام فهرست شده است.

مشکل تأخیر و اختلال اخیر Google Ads همیشه وجود داشته که میخواهیم دریابیم چرا اهمیت دارد و در این مدت چه کاری می توانید انجام دهید.

 

#مشکلات_گوگل_ادز_در_بروزرسانی_اطلاعات

#مشکلات_پنل_Google_Ads

 

https://selectak.com/blog/Google-ads/Adwords-problems-in-updating-information

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 دی 1401ساعت 14:16  توسط سلکتک  برچسب ها: مشکلات گوگل ادز در بروزرسانی اطلاعات,مشکلات پنل Google Ads,

تگ و برچسب گذاری در سایت به سئو کمک می کند؟

تگ و برچسب گذاری برای سئو مفید است یا خیر؟ این سوالی است که برای مدیران سایت و وبلاگ نویسان پیش می آید و ما امروز آن را بررسی می کنیم.

استراتژی برچسب گذاری برای وبلاگ ها و فروشگاه های آنلاین از قدیم مرسوم بوده، اما می خواهیم بررسی کنیم که آیا هنوزم این روش برای سئو مفید است یا خیر؟ آیا برچسب های وبلاگ به سئو کمک می کند؟ آیا باید از برچسب ها برای پست های وبلاگ استفاده کنیم؟

قبل از پاسخ به این سوالات باید دریابیم که با ایجاد تگ در سایت چه اتفاقی می افتد. با سلکتک همراه باشید تا در آخر بفهمیم تاثیر تگ و برچسب گذاری در سئو سایت چیست؟

 

#تاثیر_تگ_در_سئو_سایت

#تاثیر_برچسب_گذاری_در_سئو_سایت

#تاثیر_ایجاد_صفحه_تگ_در_سئو

 

https://selectak.com/blog/seo/impact-of-tags-in-SEO

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 دی 1401ساعت 14:09  توسط سلکتک  برچسب ها: تاثیر تگ در سئو سایت,تاثیر برچسب گذاری در سئو سایت,تاثیر ایجاد صفحه تگ در سئو,

یافتن مشاغل محلی توسط اینستاگرام آسان تر می شود

یافتن مشاغل محلی توسط اینستاگرام آسان تر می شود که این کار به کمک نقشه های موقعیت مکانی قابل جستجو در اینستاگرام انجام می گیرد.

نقشه های موقعیت مکانی اینستاگرام اکنون قابل جستجو هستند و کشف مکان ها و مشاغل در منطقه جغرافیایی شما را آسان تر می کند.

این به‌روزرسانی نقشه‌های اینستاگرام، یافتن موسسات محبوب در نزدیکی شما و فیلتر کردن مشاغل بر اساس دسته‌بندی را ممکن می‌سازد.

 

#اینستاگرام 

#نحوه_کارکردن_با_نقشه_اینستاگرام

#اهمیت_نقشه_اینستاگرام 

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/Find-local-businesses-on-Instagram

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 25 دی 1401ساعت 14:57  توسط سلکتک  برچسب ها: اینستاگرام,نحوه کارکردن با نقشه اینستاگرام,اهمیت نقشه اینستاگرام ,

تاثیر پاپ آپ در سئو و جایگاه سایت

تاثیر پاپ آپ در سئو و جایگاه سایت یکی از مهم ترین بخش های سئو و بهینه سازی هست که باید بدانیم که آیا برای سایت مضر هست یا خیر؟

این سوال را از جان مولر پرسیدند که او با توجه به ملاک ها و ابزارهای مختلف پاسخ داد.

سپس دلیل‌های فنی اینکه چرا پاپ اپ ممکن است تأثیر منفی بر سئو داشته باشند و همچنین سایر مسائل مربوط به Core Web Vitals را به اشتراک گذاشت.

با بررسی پارامترهای مهم کور وب ویتال متوجه خواهید شد نه تنها پاپ آپ ها، بلکه دیگر بخش های سایت که از این قوانین پیروی نکنند، در رتبه بندی جایگاه در گوگل امتیاز مناسبی دریافت نمی‌کنند.

 

#تاثیر_پاپ_آپ_در_سئو

#Core_Web_Vitals

#تاثیر_پاپ_آپ_در_جایگاه_سایت

 

https://selectak.com/blog/seo/impact-pop-up-on-SEO

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 25 دی 1401ساعت 14:55  توسط سلکتک  برچسب ها: تاثیر پاپ آپ در جایگاه سایت,تاثیر پاپ آپ در سئو,Core Web Vitals,

هرزنامه ویدیویی یا اسپم ویدیو یوتیوب چیست؟

هرزنامه ویدیویی از روزهای اولیه یوتیوب مشکل مطرحی نبوده است، اما بوجود آمدن قابلیت هایی همچون خرید زنده در جایی که اکنون به پلت فرم شماره یک استریم برای دسترسی تبلیغاتی تبدیل شده است به این معنی است که باید مجددا این مشکل بررسی شود.

هرزنامه ویدیویی یا اسپم ویدیو یوتیوب به یکسری ویدیو و فعالیت می گویند که به هر نحوی باعث آزار و فریب کاربران یوتیوب می شود.

در این پست قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد یوتیوب و هرزنامه های ویدیویی بدانید را برای شما توضیح دهیم.

با استفاده از خدمات یوتیوب سلکتک نیز می توانید بدونه ارسال محتوا اسپم، به رشد کانال خود کمک کنید.

 https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/YouTube-video-spams

#هرزنامه_ویدیو_یوتیوب

#قوانین_یوتیوب_برای_ویدیو_اسپم

#اسپم_ویدیو_چیست

#بسته_شدن_کانال_یوتیوب

+ نوشته شده در  شنبه 24 دی 1401ساعت 16:27  توسط سلکتک  برچسب ها: هرزنامه ویدیو یوتیوب,قوانین یوتیوب برای ویدیو اسپم,اسپم ویدیو چیست,بسته شدن کانال یوتیوب,

به روز رسانی جدید الگوریتم گوگل با هدف بررسی محصول

گوگل سومین به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول را در نتایج جستجو راه‌اندازی می‌کند که برگرفته از به‌روزرسانی‌های بررسی محصول معرفی‌شده در سال گذشته است.

به روز رسانی جدید الگوریتم گوگل با هدف بررسی محصول در مارس 2022 ارائه می شود و معیارهای جدیدی برای بررس بهتر محصول اضافه می شود.

طبق به روزرسانی الگوریتم گوگل و معیارهای جدید اضافه شده به بروزرسانی سال گذشته برای بررسی صفحه محصول، محصولات را بهتر می توان بررسی کرد.

برای مشاهده تغییرات جایگاه سایت با کلمات کلیدی می توانید از ابزار بررسی جایگاه کلمه کلیدی سلکتک استفاده کنید.

https://selectak.com/blog/seo/update-algorithm-check-product

 

#به_روز_رسانی_گوگل

#بررسی_صفحه_محصولات

#به_روزرسانی_جدید_الگوریتم_گوگل

 

+ نوشته شده در  شنبه 24 دی 1401ساعت 16:26  توسط سلکتک  برچسب ها: به روز رسانی گوگل,بررسی صفحه محصولات,به روز رسانی جدید الگوریتم گوگل,

بروزرسانی گوگل ادز برای آدرس نهایی تبلیغات

بروزرسانی گوگل ادز برای آدرس نهایی تبلیغات در مارس ۲۰۲۲ منتشر شده است تا مواردی که برای تبلیغ کنندگان واضح نبود را مشخص کند

ادوردز بروزرسانی در خطمشی خود داشته و طبق آن تغییرات ایجاد شده بر سیاست های فعلی تاثیری نخواهد داشت.

تغییرات در خط‌مشی‌های مقصد آدرس‌ها رسماً از ۲۱ مارس ۲۰۲۲ اعمال شده اند.

اگر گوگل، ادز شما را تایید نکرده است، دانستن مواردی که خواهیم گفت ممکن است در متوجه شدن این مشکل برای شما مفید باشد.

#بروزرسانی_گوگل_ادز

#آپدیت_خطمشی_مقصد_در_ادوردز

 

https://selectak.com/blog/Google-ads/updates-google-ads-destination-requirements-policy

+ نوشته شده در  چهارشنبه 21 دی 1401ساعت 19:39  توسط سلکتک  برچسب ها: بروزرسانی گوگل ادز,آپدیت خطمشی مقصد در ادوردز,

قابلیت جدید افزونه ووکامرس و پینترست

Pinterest یک همکاری استراتژیک با WooCommerce را اعلام کرده است که به فروشگاه ها اجازه می دهد پین های قابل خرید ایجاد کنند.

قابلیت جدید افزونه ووکامرس که بیش از 3 میلیون نصب دارد، اجازه می‌دهد کاتالوگ محصولات خود را در اکانت پینترست به پین ​​محصول قابل خرید تبدیل کنند.

این فعالیت با هدف تسهیل در ایجاد مخاطب و افزایش فروش برای فروشگاه آنلاین انجام می‌گیرد.

بدین ترتیب با این ادغام بیش از 3 میلیون فروشگاه ووکامرس را با 400 میلیون کاربر ماهانه Pinterest متصل می کند.

با سلکتک همراه باشید تا بیشتر دررابطه با این بروزرسانی پلاگین ووکامرس توضیح دهیم.

#افزونه_ووکامرس

#پینترست

#WooCommerce

#Pinterest 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/Collaboration-Pinterest-WooCommerce

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 21 دی 1401ساعت 19:35  توسط سلکتک  برچسب ها: افزونه ووکامرس,پینترست,WooCommerce,Pinterest ,

سئو صفحه محصولات سایت با کلمات کلیدی

سئو صفحه محصولات از مهم ترین فعالیت های سئویی در سایت فروشگاهی است. شاید برای شما سوال شده باشد که چگونه می توان صفحات اطلاعاتی و محصولات را در یک کلمه کلیدی رتبه بندی کرد؟

آیا راهی برای بالا بردن رتبه صفحه محصول در گوگل بدون آسیب رساندن به عملکرد مقاله ها با آن کلمه کلیدی وجود دارد؟

بهبود جایگاه صفحه محصول با یک کلمه کلیدی از اساسی ترین کارهای سئو و بهینه سازی در سایت های فروشگاهی می باشد و تاثیر زیادی در فروش شما دارد.

گاهی اوقات مقاله‌ها رتبه بهتری دارند، اما صفحه محصول برای شما مهمتر است و میخواهید رتبه بالاتری داشته در گوگل باشد.

قصد داریم کارهای لازم برای بهبود سایت های فروشگاهی و صفحه محصولات را به شما آموزش دهیم.

برای بررسی و آنالیز صفحات سایت ابزار های متفاوتی وجود داردیکی  از این ابزارهای آنالیز سایت، ابزار سئو سلکتک هست. به کمک آن می توانید صفحات مختلف را بررسی کرده و جایگاه کلمات کلیدی را به همراه صفحه فرود آنها بدست آورید.

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/SEO-page-products-with-keywords

 

#بهبود_جایگاه_صفحه_محصول

#بهبود_سئو_صفحه_محصول

 

+ نوشته شده در  شنبه 17 دی 1401ساعت 13:26  توسط سلکتک  برچسب ها: بهبود جایگاه صفحه محصول,بهبود سئو صفحه محصول,

افزونه Rank Math

پلاگین محبوب وردپرس Rank Math از قابلیت IndexNow برای نمایه سازی و ایندکس کردن سریعتر وب سایت پشتیبانی می کند.

صاحبان وب سایت و کارشناسان سئو زمان و هزینه خود را صرف ایجاد محتوا، توضیحات محصول و سایر تغییرات در وب سایت ها می کنند.

گاهی اوقات ممکن است تا هفته ها یا بیشتر زمان ببرد که تغییرات در موتورهای جستجو  Bing، Google، Yandex و سایر آنها اعمال شود.

با استفاده از افزونه Rank Math در سایت وردپرسی می توانید برای بهبود سئو، سرعت ایندکس شدن صفحات سایت را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

پروتکلIndexNow درپلاگین Rank Math برای وردپرس به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت موتورهای جستجو را از تغییراتی مانند محتوای جدید، محتوای حذف شده و ریدایرکت ها و دیگر تغییرات اساسی در صفحات مطلع کنند.

یک وب سایت ویترین فروشگاه مجازی برای یک کسب و کار است، اما برای ثبت شدن هرگونه تغییر در موتورهای جستجو زمان نیاز دارد. زمان بردن ثبت و اعمال شدن این تغییرات مثل این است که مشتری دو هفته پس از رنگ آمیزی مجدد، ویترینی و مغازه شما را با تغییرات جدید می بیند.

سایت های اصولا روزانه تغییراتی در توضیحات محصول، محتوا و موارد دیگر ایجاد می کنند. از این رو سریع تر شدن روند نمایه سازی و ایندکس شدن صفحات، در جذب کاربر و افزایش بازدید سایت شما دارد.

https://selectak.com/blog/seo/Feature-special-plugin-WordPress-Rank-Math

 

#نمایه_سازی_سریع_صفحات_سایت

#افزونه_Rank_Math

#Plugin_Rank_Math

#IndexNow

 

+ نوشته شده در  شنبه 17 دی 1401ساعت 13:18  توسط سلکتک  برچسب ها: افزونه Rank Math,plugin Rank Math,IndexNow,نمایه سازی سریع صفحات سایت,

سرعت بارگذاری صفحه یک عامل رتبه بندی گوگل

سرعت بارگذاری صفحه یک عامل رتبه بندی جایگاه سایت در گوگل به حساب می آید؟ در این محتوا قصد داریم این موضوع را به صورت کامل بررسی کنیم

با توجه به ادعاهای مطرح شده در رابطه با سرعت لود صفحه و تاثیر آن بر سئو سایت ممکن است سوالاتی پیرامون آن برای شما پیش بیاید.

گفته می‌شود که گوگل در رتبه‌بندی نتایج جستجو، سرعت بارگذاری صفحات را در اولویت قرار می‌دهد و به سایت‌های سریع برتری نسبت به سایت‌هایی می‌دهد که زمان بارگذاری طولانی‌تری دارند.

قصد داریم با بررسی دقیق تر به این موضوع دریابیم که زمان بارگذاری یک صفحه چه میزان می تواند بر سئو سایت و صفحه تأثیر بگذارد؟

https://selectak.com/blog/seo/page-speed-a-google-ranking-factor

 

#سرعت_بارگذاری_صفحه

#اهمیت_افزایش_سرعت_صفحه_در_سایت

#اهمیت_سرعت_سایت

+ نوشته شده در  يکشنبه 11 دی 1401ساعت 18:27  توسط سلکتک  برچسب ها: سرعت بارگذاری صفحه,اهمیت افزایش سرعت صفحه در سایت,اهمیت سرعت سایت,

بروزرسانی تم وردپرسی Astra

قالب وردپرس Astra که توسط نزدیک به 2 میلیون وب سایت استفاده می شود، نسخه جدیدی را منتشر کرد و در آن قابلیت هایش را بهبود داده است.

در آپدیت جدید تم وردپرس Astra ویژگی های جدیدی همچون عملکرد سریعتر و بهبودهای رابط کاربری و طراحی زیباتری در این بروزرسانی ارائه می دهد

پوسته محبوب رایگان وردپرس Astra به تازگی به نسخه 3.8.0 به‌روزرسانی شده است.

حال ابتدا توضیحات ابتدایی در رابطه با تم آسترا به شما می گوییم و سپس این ویژگی های جدید را برای شما شرح خواهیم داد.

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/Update-theme-Wordpress-Astra

 

#تم_وردپرسی_آسترا

#تم_وردپرسی_Astra

#قالب_وردپرس_رایگان_Astra

#تم_Astra

+ نوشته شده در  يکشنبه 11 دی 1401ساعت 18:19  توسط سلکتک  برچسب ها: تم وردپرسی آسترا,تم وردپرسی Astra,قالب وردپرس رایگان Astra,تم Astra,